Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor și produselor noastre. Pentru noi, având în vedere relația specială cu Dvs., este deosebit de important să asigurăm protecția datelor cu caracter personal pe care ni le furnizați. În aceiași măsură Confidențialitatea datelor Dvs. cu caracter personal este extrem de importantă pentru noi.
CE DATE PRELUCRĂM?
În vederea livrării bunurilor și serviciilor comandate, confirmării Comenzii, informării Dvs. privind stadiul Comenzii, oferirii de răspunsuri la reclamațiile plasate, evaluării bunurilor și serviciilor oferite, precum și a exercitării unor activități comerciale, de promovare a bunurilor și serviciilor, de marketing, publicitate, de dezvoltare, de cercetare de piață, statistică, monitorizare a vânzărilor și comportamentului de cumpărare a Clienților, activități administrative și de media, sunteți de acord să ne încredințați următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, cnp, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, adresa de ip, număr de telefon, parola acces cont site. Vă rugăm să nu ne furnizați alte date cu caracter personal decât cele strict necesare scopului precizat în această politică.
CARE ESTE SCOPUL ȘI TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRĂRII?
Datele cu caracter personal furnizate cu consimțământul Dvs. sunt și vor fi colectate și prelucrate de noi exclusiv în scopurile pe care le vom prezenta în cele ce urmează.
Menționăm faptul că prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează în temeiul consimțământului Dvs. în acest sens (art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, numit în cele ce urmează Regulament/ul.
Situațiile în care vom colecta și prelucra datele Dvs. cu caracter personal și scopurile în vederea cărora aceste date vor fi prelucrate, sunt următoarele:
1. Înregistrare cont;
Colectarea datelor cu caracter personal în acest caz are scopul principal de a acorda posibilitatea creării unui cont de utilizator, în momentul plasării unei comenzi. Totodată, unele din aceste date (ex. adresă e-mail, număr telefon) sunt necesare pentru o bună comunicare între societatea noastră și Dvs., în calitate de client, precum și pentru transmiterea către Dvs. a ofertelor promoționale, în mod ocazional.
De asemenea, în timpul utilizării platformei noastre, sunt colectate date referitoare la istoricul de căutărilor Dvs., respectiv: articole citite, produse audio-video vizualizate etc. Totodată, cu ajutorul unor coduri de tracking instalate pe platforma noastră de la diverși furnizori de servicii de analize și statistici, sunt colectate date precum adresa de ip, durata de utilizare a paginii, paginile vizitate.
Toate aceste informații colectate au ca scop exclusiv, să optimizăm și îmbunătățim funcționarea platformei noastre, astfel încât să vă oferim o experiență cât mai plăcută cu ocazia utilizării acesteia.
2. Abonare la Newsletter;
Scopul de prelucrare datelor cu caracter personal în acest caz este acela de a vă informa despre produsele noastre și evenimentele organizate de noi și de marketing direct și publicitate;
CINE ARE ACCES LA DATELE DVS.?
Vă aducem la cunoștință că, pentru funcționarea eficientă a platformei, utilizăm diferite servicii de la furnizori externi sau interni (”persoane împuternicite de operator”), cărora le putem transmite o parte din datele cu caracter personal colectate de la Dvs., cu mențiunea expresă că vom apela doar la persoane împuternicite care oferă garanţii suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerinţele prevăzute în Regulament şi să asigure protecţia drepturilor Dvs. Categoriile de servicii pentru care colaborăm cu furnizorii mai sus menționați și datele cu caracter personal transferate acestora sunt următoarele:
1. Servicii SMTP (comunicare email) – adresa de e-mail;
2. Servicii newsletter – adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon;
3. Servicii de facturare – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
4. Servicii de curierat/poștă – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
5. Servicii de trimite SMS – numărul de telefon;
6. Servicii de procesare plăți online – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
7. Servicii de comentarii – nume, prenume, e-mail;
8. Servicii de contabilitate – nume, prenume, adresă, cnp;
9. Servicii juridice – nume, prenume, adresă, cnp;
CÂT TIMP SUNT STOCATE DATELE DVS.?
Datele cu caracter personal furnizate de Dvs. vor fi prelucrate pe perioada derulării relațiilor contractuale cu Dvs., precum și ulterior, pentru o durată rezonabilă, care nu poate fi mai scurtă decât termenul general de prescripție.
CARE SUNT DREPTURILE DVS.?
În calitate de persoană vizată, aveți următoarele drepturi:
– dreptul de acces la date – aveți dreptul de a obține o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc, precum și acces la datele respective; totodată, puteți obține o copie a datelor cu caracter personal furnizate societății noastre și care fac obiectul prelucrării; pentru orice alte copii solicitate de Dvs.,
– dreptul la rectificare – aveți dreptul de a obține rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, precum și dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete;
– dreptul la ștergerea datelor – aveți dreptul de a obține din partea noastră, ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, fără întârzieri nejustificate, iar noi avem obligația de a șterge datele respective, atunci când: (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; (ii) vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; (iii) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea; (iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; (v) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale în temeiul dreptului Uniunii sau al legislației române;
– dreptul la restricționarea prelucrării – aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazul în care vă aflați într-unul din următoarele cazuri: (i) contestați exactitatea datelor, (ii) prelucrarea este ilegală, iar Dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (iii) Nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrarii, dar Dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau (iv) v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime prevalează asupra drepturilor Dvs.;
– dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele Dvs. cu caracter personal, astfel cum acestea au fost furnizate către noi, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și de a transmite aceste date altui operator, în anumite condiții; în exercitarea acestui drept, aveți dreptul ca datele cu caracter personal să fie transmise direct la alt operator atunci când acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic;
– dreptul la opoziție – aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, în orice moment, prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții;
– dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
– dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
– dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
CUM AVEȚI ACCES LA DATELE DVS.?
Pentru orice întrebări sau cereri referitoare la datele cu caracter personal pe care ni le-ați transmis, inclusiv în vederea exercitării drepturilor pe care le aveți, astfel cum sunt acestea menționate în cadrul secțiunii anterioare, ne puteți contacta la adresa afisata in sectiunea contact.
Vă vom furniza informațiile solicitate în format electronic atunci când este posibil, cu excepția cazului în care solicitați un alt format.
Informațiile furnizate, precum și orice comunicare și măsuri luate în exercitarea de către Dvs. a drepturilor de mai sus sunt oferite gratuit. Cu toate acestea, în cazul în care cererile formulate de Dvs. sunt nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv, putem:
(i) fie să percepem o taxă, ținând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau a comunicării sau pentru luarea măsurilor solicitate;
(ii) fie să refuzăm să dem curs cererii.
Precizăm faptul că prin acceptarea acestui acord, datele Dvs. personale vor fi prelucrate conform prezentei Politici de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
Accesul/vizitarea acestui website se supune Termenilor si conditiilor de utilizare, implica acceptul explicit cu privire la acestia si reprezinta intreaga intelegere (contractul) dintre parti. Noi, in calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului accesat, ne rezervam dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Politica de confidentialitate si Termenii si conditiile generale, fara nici un fel de notificare prealabila. De aceea, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile actuale. Ne obligam sa respectam toate afirmatiile facute catre utilizatori si clienti. Totodata se obliga la respectarea termenilor si conditiilor.
In lipsa altor precizari, toate materialele, incluzand imagini, ilustratii, design-uri, icoane, fotografii, clipuri audio/video, samd sunt proprietatea noastra. Continutul Site-ului, integral si/sau partial, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat, revandut, vizitat sau exploatat in scopuri comerciale fara acceptul nostru scris prealabil.
PRIN EFECTUAREA UNEI COMEZI ATAT ONLINE, PRIN EMAIL SAU PRIN TELEFON, VA EXPRIMATI ACORDUL CU ACESTI TERMENI SI CONDITII.
Termenii si conditiile imbina toate textele de pe site, cu exprimare de garantii, proprietati de produs, drepturi de retur, comunicare, securitatea datelor si altele.
3. Incheierea contractului
Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul MAGICPC.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate SC VALCOD SRL – administrator site, respectiv prin telefon sau email.
Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati de societatea SC VALCOD SRL, in termen de 7 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.
Ofertele si preturile afisate pe site-ul MAGICPC.ro sunt valabile in intervalele orare 8:00-15:00 sau pana la actualizarea informatiilor de pe site.
4.Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 – 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata), cu posibilitatea de a prelungii acest termen pana la 30 zile, conform legii, din motive justificate: zile libere legale, perioada sarbatorilor de Paste si Craciun. Black Friday, produse aduse cu precomanda, importuri, etc. Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 5 zile lucratoare.
In cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plata, suma aferenta comenzii va fi restituita dupa ce produsul ajunge in posesia noastra dar nu mai tarziu de 30 zile de la data livrarii.
Produsele sunt disponibile in limita stocului.
In cazul comenzilor ridicate personal (doar comenzi achitate, plasate online, pentru care s-a primit codul de confirmare) din punctele de ridicare comenzi, se aplica aceiasi termeni si conditii ca in cazul comenzilor livrare prin curier. Va rugam sa verificati produsele la livrare, iar in cazul in care acestea prezinta neconformitati sa sesizati imediat reprezentantul firmei si sa refuzati comanda. Dupa parasirea incintei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicata pe site la sectiunea Retur.
Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de pana la 7 zile.
Pentru comenzile cu ridicare personala, termenul de rezervare al produselor la punctul de ridicare comenzi este de 5 zile.
Atentie! La puctul de ridicare comenzi nu se pot plasa comenzi si nu se testeaza/vizualizeaza produse.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.
In cazul placilor video cu o valoare mai mare de 1000 lei se vor confirma doar comenzile care intrunesc urmatoarea conditie: clientul nu a mai achizitiont o alta placa video (indiferent de model) in ultimele 30 zile. Comenzile vor fi confirmate doar pentru 1 bucata/client.
In unele cazuri (produs greu vandabil, produse aduse pe comanda speciala, adrese cu kilometri exteriori, electrocasnice mari), se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar.
5. Limitare raspundere MAGICPC.ro
Site-ul MAGICPC.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fara nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fara a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumita utilizare sau neincalcarea termenilor.
Nu ne asumam raspunderea pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea site-ului MAGICPC.ro, in totalitate sau partial.
6. Anulare comanda
MAGICPC.ro (administrat de SC VALCOD SRL) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.
In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, MAGICPC.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.
SC VALCOD SRL face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei cereri de comanda cu un pret derizoriu, SC VALCOD SRL are dreptul sa anuleze solicitarea de comanda a Cumparatorului conform Art. 17 din Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:
preturile afisate pe site-ul MAGICPC.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
7. Garantii
Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau vanzator). Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.
Garantia este de doua tipuri:
a. obligatia legala a vanzatorului (garantie legala de conformitate)
si/sau
b. orice angajament asumat de vanzator sau producator (garantie comerciala) fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani pentru persoane fizice si 1 an pentru persoane juridice, si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii 449/2003.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
8. Litigii
Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si consumator/client pe cale amiabila, in caz contrar, parţile putându-se adresa instantei de judecata competente de la sediul comerciantului/vanzatorului SC VALCOD SRL, respectiv Judecatoria Targu Mures.
9. Protectia datelor
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de SC VALCOD SRL, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, ai dreptul sa te opui prelucrarii datelor personale care te privesc si sa soliciti stergerea datelor. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil.
Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti contacta in orice moment Responsabilul MAGICPC.ro cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:
prin e-mail la adresa: valcodsrl@gmail.com
De asemenea, iti este recunoscut dreptul de a te adresa justitiei.
Poti consulta politica noastra legata de prelucrarea datelor cu caracter personal pe site MAGICPC.ro.
10. Acest site utilizeaza cookie-uri
Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poti consulta Politica de utilizare Cookie-uri pe site MAGICPC.ro.
Modalitati de plata:
Ramburs numerar;
Ordin de plata;
Cardul online;
Modalitati de livrare:
Fan Courier, Cargus, Nemo
ridicare personala – punct ridicare colete (doar comenzi achitate)
MAGICPC.ro nu vinde in strainatate
Termen de livrare:
Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul.
In functie de disponibilitate produsele pot fi:
In stoc – Avem mai mult de 1 bucata in stoc.
Stoc limitat – Avem 1 bucata in stoc.
Precomanda – Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru, dar este posibil sa fie in depozitul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru acest produs, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibiliatea produsului la furnizor si te va contacta in cel mai scurt timp.
Stoc epuizat – Produsul nu mai este disponibil in stocul din depozitul nostru.
Momentan indisponibil – momentan nu putem procura produsul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
Refurbished/Resigilat – a aduce un produs vechi sau deteriorat – returnat anterior- producătorului – la o stare complet funcțională și un aspect îmbunătățit asemănător celui nou.
Retur Produse
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii MAGICPC.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. MAGICPC.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care MAGICPC.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
Exceptii:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
1. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (EX. calculatoarele asamblate la cerere sau sisteme a, Laptopuri, Desktopuri unde s-a intervenit la solicitarea cumparatorului asupra configuratiei acestora)
2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; (EX. produse de ingrijire personale, peroduse din categoria Copii si Bebelusi, casti intraauriculare, etc)
4. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
5. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, softuri, licente, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
6. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii; (Atentie! Cartile nu se mai pot returna dupa ce au fost citite!)
7. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
8. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.(EX. Licente electronice, extensii de garantii)
Atentie! Dispozitivele medicale nu se regasesc in dispozitiile OUG 34/2014 si nu se pot returna!
De retinut!
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Televizoarele beneficiaza de deschiderea coletului la livrare. Te rugam sa verifici televizorul in prezenta curierului la momentul primirii si sa soliciti intocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care daca acesta prezinta defecte. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, consumabile imprimanta (cartuse, drum unit, hartie), folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.
Service & Garantii
Garantia produselor
Produsele comercializate de magazinul online – MAGICPC.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor MAGICPC.ro sau ale producatorilor.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor (consumator – orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică contractelor privind furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale.
Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică:
a) suportului material care servește exclusiv ca suport al conținutului digital;
b) bunului vândut prin executare silită sau în alt mod,ca efect al legii;
c) contractelor de vânzare de bunuri de ocazie vândute la licitații publice.
Vânzătorul răspunde față de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
În cazul produselor de ocazie, consumatorul și vânzătorul pot conveni asupra unor condiții contractuale sau acorduri având o perioadă de răspundere contractuală sau un termen de prescripție mai scurtă decât cele prevăzute la alin. (1)-(4), cu condiția ca astfel de perioade ori termene mai scurte să aibă o durată de minimum un an de la data livrării bunului.
Măsurile corective în caz de neconformitate
În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute la prezentul articol.
Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:
a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
b) gravitatea neconformității; sau
c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) și b).
Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului.
Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
Repararea sau înlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luânduse în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii;
În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.
Responsabilitatile clientului
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
numarul de serie al produsului (S/N – „serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
Procedura trimiterii produselor in garantie
La expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de retur; in cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea „IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”.
Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de MAGICPC.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: TARGU MURES, BLD. 1 DEC. 1918 NR 235/2 MAGAZIN DE CALCULATOARE PCMAG
Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea „IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”.Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Mentiuni importante
Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de MAGICPCro il poti solicita oricând la adresa: vanzari@magicpc.ro. Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail.
Aparatele care necesita instalare de personal specializat (aer conditionat, radio-CD player, etc) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de catre o firma autorizata de importator.
Instalarea aparatelor de aer conditionat se face numai de catre o firma autorizata de producator.
In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.
Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
Atentie!
Produsele se trimit in service doar daca ati completat formularul de retur.
Garantia produselor nu este transmisibila. SC VALCOD SRL are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.
Suma aferenta produselor creditate se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Reclamatii
Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.
Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.) ne poti scrie aici: vanzari@magicpc.ro
Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 48 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE.